Name:
Email Address:
Phone Number
Delivery address
Item Code and quantity
Payment to CIMB
Maybank
Others

Get your own free form like this one.

Sunday 18 April 2010

Inner Lycra Dual Color dah sampai

Salam semua,

Stok inner lycra dual color telah sampai. NakTudung ingin membuat sedikit pembetulan tentang contoh inner yang diberikan terdahulu. Inner yang ditunjukkan terdahulu adalah inner jersey dual color. Terdapat kesilapan teknikal daripada supplier semasa permintaan NakTudung untuk contoh inner lycra dual color. Apapun, dari segi kualiti dan jaminan keselesaan, sangatlah terjamin, sebab saya dah pun memakai kedua-dua jenis inner tersebut. Selesa, tidak panas dan cantekkkk.. :D. Kelebihan lycra adalah ianya material yang lebih tahan lasak berbanding jersey. Stok yang dikongsi hari ini adalah LYCRA Dual Color okeh.. NakTudung terpaksa menaikkan sedikit harga inner in disebabkan harga kos yang sedikit tinggi berbanding inner jersey.. Harap semua sedia maklum dan selamat bershopping!

p/s : Inner ini pendek sedikit berbanding dengan inner jersey dalam demo yang ditunjukkan terdahulu.. Kepada mereka yang berambut mega-panjang, mungkin rambut anda tak dapat ditutup keseluruhannya.. huhuhu..


Harga sehelai adalah : RM16
Harga 2 helai ke atas : RM15/piece


~ Hanya sehelai untuk setiap warna kecuali dinyatakan sebaliknya ~


Code : LD1

SOLD!


Code : LD2
(2 Available)


Code : LD3


Code : LD4


Code : LD5

Booked by Nieyza


Code : LD6

SOLD!

Code : LD7

SOLD!


Code : LD8

SOLD!

Code : LD9

SOLD!


Code : LD10

SOLD!


Code : LD11

(2 Available)

Code : LD12

SOLD!

Code : LD13

SOLD!


Code : LD14
SOLD!

Code : LD15
SOLD!

Code : LD16


Code : LD17

2 comments:

  1. Leen, I suka material dia! tp sayang pendek lah, takleh tutup sanggul kecik i :p so taleh pakai dgn selendang jarang2 hehe. Sekian, review. Nanti dah pakai I send gambar kat u okeh ;)

    ReplyDelete
  2. Aah.. tu la aku notekan pendek sket dr jersey tu.. rambut comel2 bleh la sorok.. hihihih.. tua rr aku pun skng tengah carik supplier jenis inner yang panjang sket.. tak jomper2 yang best.. tp aku suka klu pakai ni ngan tudung syria plain or corak pun bleh.. sarung siap cantik molek.. hokhokhok

    ReplyDelete